Reklamačný postup, Vrátenie alebo Výmena tovaru

Komnata.sk ponúka lehotu na rozmyslenie a to 30 dní odo dňa doručenia. Počas tejto doby môžete výrobok skúsiť, ako by ste to urobili v kamennom obchode. Doba 30 dní slúži na vyskúšanie, nie používanie! Akonáhle výrobok začnete používať, lehota sa končí.

Reklamácia

Odporúčame vám, aby ste skontrolovali obsah výrobku hneď po doručení. Ak je poškodený alebo neúplný, dajte nám vedieť na čísle +421 951 357 773, emailom na obchod@komnata.sk alebo formulárom nižšie.

Vrátenie tovaru do 30 dní

Ak nie ste spokojný s výrobkom, môžte ho vrátiť ak:

  • Je výrobok kompletný.
  • Je v originálnom balení a v pôvodnom stave.

Musíte nás kontaktovať do 30 dní, aby ste nás informovali, že chcete vrátiť časť, alebo celú Vašu objednávku.

Ak si želáte vrátiť Vašu objednávku, môžete nám to oznámiť e-mailom na obchod@komnata.sk, telefonicky na čísle +421 951 357 773 alebo formulárom nižšie. Ak chcete vrátiť tovar, prosím, informujte nás o tom do 30 dní od jeho doručenia.

Po oznámení vám zašleme informácie o vrátení a naplánujeme vyzdvihnutie výrobku. Vyzdvihnutie je v rámci vrátenia zadarmo.

Celú sumu vrátime do 14 dní od obdržania vráteného tovaru. Majte na vedomí, že pokiaľ je to technicky možné, úhrada bude vyplatená na ten istý účet a rovnakým spôsobom, ako bola objednávka vykonaná.

Čo si želáte urobiť?

Kliknutím zobrazíte správny formulár

🔧 Chcem reklamovať

Ak si želáte dodať náhradný alebo chýbajúci diel.

📦 Chcem vrátiť

Ak už tovar nechcete a želáte si vrátiť peniaze.

🔁 Chcem vymeniť

Ak si želáte vymeniť tovar za iný.

Reklamačný formulár


    1. fotka

   2. fotka

   3. fotka

   4. fotka


Žiadosť o vrátenie tovaru do 30 dní

  

⚠️ Musíme zdôrazniť jednu skutočnosť. Ak chce zákazník vrátiť svoju objednávku, ale už nemá pôvodné balenie, musí si sám zabezpečiť nejaké vhodné balenie, pretože dopravca odmietne zbierať veci bez obalu.
V takom prípade budete musieť vopred zhromaždiť nasledujúce informácie:

• V koľkých samostatných škatuliach je tovar zabalený
• Dĺžka x šírka x výška každej škatule v centimetroch
• Hmotnosť každej škatule v KG

V opačnom prípade bude prepravca aj my brať ako samozrejmosť, že zákazník vráti tovar v pôvodnom obale, preto akékoľvek dodatočné náklady na vrátenie vygenerované opätovným zabalením budú hradené IBA samotným zákazníkom.
Ceníme si vašu osobitnú pozornosť v tomto oznámení, aby nedošlo k ďalším sporom.


    1. Fotka

   2. Fotka

   3. Fotka

   4. Fotka

V súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. využívam svoje právo a odstupujem týmto od kúpnej zmluvy.


Žiadosť o výmenu tovaru do 30 dní

  

⚠️ Musíme zdôrazniť jednu skutočnosť. Ak chce zákazník vrátiť svoju objednávku, ale už nemá pôvodné balenie, musí si sám zabezpečiť nejaké vhodné balenie, pretože dopravca odmietne zbierať veci bez obalu.
V takom prípade budete musieť vopred zhromaždiť nasledujúce informácie:

• V koľkých samostatných škatuliach je tovar zabalený
• Dĺžka x šírka x výška každej škatule v centimetroch
• Hmotnosť každej škatule v KG

V opačnom prípade bude prepravca aj my brať ako samozrejmosť, že zákazník vráti tovar v pôvodnom obale, preto akékoľvek dodatočné náklady na vrátenie vygenerované opätovným zabalením budú hradené IBA samotným zákazníkom.
Ceníme si vašu osobitnú pozornosť v tomto oznámení, aby nedošlo k ďalším sporom.


    1. Fotka

   2. Fotka

   3. Fotka

   4. Fotka

Scroll to Top